0

Provtagning

Goddag🌍
 
Tisdag och det Àr den 26 mars.
Var fastande frĂ„n sista tuggan pĂ„ vĂ„fflan igĂ„r ca 19:30 tills kl 12:00 idagđŸ˜”â€đŸ’«
Drack bara vatten, men kÀnde mig yr imorse sÄ till slut tog jag en kopp kaffe! Gud sÄ gott det var.
Direkt efter provtagningen glufsade jag i mig en banan🍌
Fick lite energi tillbaka, energinivÄn var i bott innan, förstÄs!
Sköterskan som tar proverna Ă€r helt otroligt duktig, det kĂ€nns verkligen inte alls nĂ€r hon sticker enđŸ™đŸŒ
 
 
Tillbaka pÄ jobbet tog jag en halv tekaka med kaviar och ost samt lite kaffe. UrgÎtt!
 
Förflyttat mig till sedan till Rudsdalens förskola dÀr jag tog emot varorna. Tack o lov sÄ kom de i tid!
 
NÀr jag var klar med det blev det en svÀng förbi affÀren, sen hem.
VÀrmde nÄgra köttbullar och till det lite rödbetssallad. Tittade samtidigt pÄ dagens avsnitt av Robinson och GrÀnslandet.
 
Förberett middagen som idag Àr spaghetti & köttfÀrssÄs och en sallad.
Just nu ligger jag i sĂ€ngen med Nismo vid fotĂ€ndan.đŸ˜»
Skulle definitivt kunna somna pÄ stört!
Men mat om en stund, sen dusch och dĂ€refter kan jag lova att jag ska sovađŸ™đŸŒ
 
Hoppas Du har en trevlig dag vad Ă€n Du görâŁïž

Kommentera hÀr: