0

Queen of fucking everything

Goddag vĂ€rlden🌍
 
En fantastiskt vacker lördag☀
Det Ă€r inte utan att det Ă€r lite vĂ„rfeelingđŸ™đŸŒ
Man fÄr njuta i ögonblicken som ges!
 
InsĂ„g hĂ€romdan att det drar ihop sig för min födelsedag😬
Fick lite lÀtt panik nÀr jag tÀnkte pÄ att jag inte hittat nÄgon lokal, och det Àr lite att fixa innan.
Tanken sa mig; "hur i hela fridens namn ska jag hinna allt..."
Men sÄ fick jag tips pÄ en lokal av en pÄ mitt nya jobb.
Googlade fram stÀllet, och det datumet jag tÀnkt mig var förstÄs upptaget!
Men nĂ€sta tanke var; "jag mĂ„ste inte ha festen just dĂ„, jag kan ta den senare". Sagt och gjort, jag bokade ett annat datum, lĂ€ngre framđŸ‘đŸŒ

Sen fick jag sÀtta mig och Àndra pÄ inbjudningskorten, igen!
Första Àndringen gjorde jag nÀr jag insÄg att datumet för o.s.a var alldeles för tÀtt inpÄ festen.
Nu fick jag Àndra datumet för sjÀlva festen...
med det gjort la jag dem pÄ lÄdan!
Skönt att kunna slÀppa det!
 
Fast jag tycker ju sĂ„nt hĂ€r Ă€r roligt, hoppas det blir bra😁
NÀr inbjudningskorten anlÀnder tror vÀl mottagarna att jag fÄtt hybris, men jag gillar ironi och att bjuda pÄ mig sjÀlv.
Och pÄ min 60 Ärs fest tÀnker jag vara
'Queen of fucking everything' 👑
Det tycker jag att jag kan unna mig, en gÄng i livet!
LÀngesen jag var ego och slÀppte loss!
Det Ă€r dags nuđŸ’ƒđŸŒđŸŸđŸŽ‰đŸ„ł
Jag tĂ€nker ha roligt, inget kan Ă€ndra pĂ„ detâœŒđŸŒ
 
Men nu Àr nu, dagen idag Àr inget inplanerat, ska gÄ pÄ ankjakt bara!
Nismos favoritleksak, som ju egentligen nog Àr en kyckling, men vi sÀger ankan...den Àr borta!
Eller han har tvĂ„, men bĂ€gge tvĂ„ Ă€r puts vĂ€ck😳
 
Har legat med ficklampa o lyst under soffan, dÀr brukar den hamna, men icke nu!
Jag har letat överallt utan framgĂ„ng, men nĂ„nstans har han gömt dem...och jag har gett mig tusan pĂ„ att hitta iaf en av dem😁
 
Önskar Dig en skön lördag❀
 
 
 

Kommentera hÀr: