0

John Blund

Goddag vĂ€rlden 🌍
 
Vackert vĂ€der över Karlstad just nu☀
Det har töat pÄ och de har grusat sÄ det Àr inte lika glashalt idag som igÄr! 
LĂ€ngtar verkligen efter vĂ„ren nuđŸ™đŸŒ

Jobbat och stÄr nu och vÀntar pÄ tre kollegor som ska hÀmta upp mig för mötet pÄ Karolinen.
Tacksam över att fĂ„ skjutsđŸ‘ŒđŸŒ(Tack PetraâŁïž)
 
Ska efter mötet in pÄ affÀren, sen hem.
Jag Àr sÄ fruktansvÀrt dyngtrött!
La mig tidigt igÄrkvÀll, sov hela natten men vaknade trots det hur trött som helst!
 
JamendÄsÄ, mötet avklarat 14-16.
Fick sen skjuts till affÀren, vÀl dÀr inne mötte jag Pernilla och hennes son. 
Fick Ă„ka med dem hem senđŸ™đŸŒ(vi bor i samma hus)
Det Ă€r till att ha tur ibland🍀
 
Nu har jag Àtit middag, gjorde kyckling i dragonsÄs, till det pressad potatis.
Om det berodde pĂ„ att jag var jĂ€ttehungrig eller ej vet jag inte, men det var sĂ„ gott😋
Duktiga-Annica, bra gjortđŸ€Ș
 
ÅterstĂ„r en dusch, sen blir det i sĂ€ng.
 
Klockan Àr inte ens 20 Àn, men Àr man trött sÄ Àr man!
Behöver ingen John Blund ikvĂ€ll hellerđŸ’€đŸ’€đŸ’€
 
 
 

Kommentera hÀr: