0

đŸŽŒJa se det snöarđŸŽ¶â€Š

Men godkvĂ€ll vĂ€rlden🌍
 
đŸŽŒJa se det snöar...đŸŽ¶
Urless pÄ vintern!
Det har snöat nĂ€stan hela dagen och det ska tydligen hĂ„lla pĂ„ tills kl 10 imorgonfm!đŸ˜«
Fast det Àr inget nÄn kan göra nÄgonting Ät!
Bara att acceptera!
Tids nog kommer vĂ„renđŸ™đŸŒ
 
Har lagt mig, det blev inte sÄ mÄnga timmars sömn inatt. Det kÀnns nu, och Àr man trött sÄ varför inte lÀgga sig om man kan.
 
Idag var jag till en annan förskola efter att ha gjort klart pÄ mitt eget jobb först. Diskade lunchdisken dÀr. Samma imorgon och pÄ onsdag. Den ordinarie  Àr sjukskriven 25% och det fanns ingen vikarie....
Det blir lite extra steg och jag har tiden till det sÄ det kÀnns ok!
 
Nu ska jag strax slÄ ihop ögonen sÄ kanhÀnda att jag Àr piggare imorgon. 
Hoppas Du haft en bra mĂ„ndagđŸ‘đŸŒ
Godnatt och dröm nu sött nĂ€r Du ska sovaâŁïž
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: