0

Mitt-i-natten

Hej vĂ€rlden 🌍
 
MÄndagen Àr hÀr, dagens avsnitt av Robinson och GrÀnslandet Àr avklarade.
Inget konstigt med det, förutom att klockan Àr 01:42!!!
Hade svÄrt att somna, men lyckades trots allt att dÄsa till. Har oftast fönstret öppet lite.
Vaknade strax vid 00:00 av att jag hörde röster, trodde först att det var nÄt frÄn datorn i min sons sovrum. Att han somnat ifrÄn nÄgot.
SĂ„ var icke fallet!
Det var utanför mitt fönster, ambulans som var till en av mina grannar😳
De for ivÀg med hen, som inte verkade alltför illa dÀran dÄ hen pratade högt o tydligt med ambulanstjejen o killen. Med tanke pÄ hur det lÀt innifrÄn hens lÀgenhet tidigare under kvÀllen utgÄr jag frÄn att hen inte var helt nykter!
Oavsett Àr det olustigt nÀr man blir varse om att det behövs ambulans! 
 
Och ja, hur jag nu ska lyckas med att sova mer vet jag inte, dĂ„ jag Ă€r mer Ă€n klarvaken😼‍💹!
Nu önskar jag att jag haft fönstret stÀngt, dÄ hade det hela förmodligen inte vÀckt mig!
Men jag förgĂ„s av vĂ€rme om jag har det stĂ€ngt đŸ„”. 
 
SĂ„ nu ligger jag i sĂ€ngen och funderar pĂ„ vad fan jag ska görađŸ€”
Mitt-i-natten liksom😬
 
MÄla naglarna kanske eller sÀtta mig o skriva brev.
Eller sÀtta in foton som jag inte gjorde igÄr...
Mobilen ringer om 3 timmar😖 Yippie...

FÄr hoppas pÄ bÀttre sömn natten som kommer!
 
Och nu tror jag minsann grannen kom hem igen!
Ja jösses! SÄ Àr det att bo i flerfamiljshus!
Jag fÄr nog ha fönstret stÀngt hÀdanefter och köra takflÀkten istÀllet!!!
 
Over-and-out!
Hoppas Du har en god nattsömn đŸ™đŸŒđŸ’€đŸ’€đŸ’€

Kommentera hÀr: