0

Vallningarna

Goddag vĂ€rlden 🌍
 
SmÄtt, smÄtt duggregn har det varit pÄ fm. 
Relativt varmt ÀndÄ!
 
Jobbat 4 timmar, var hem och bytte om och gav Nismo ny mat. Trampade ner pÄ stan,
var in pĂ„ H&M och förlustade mig😁
Tur de Ă€r billiga dĂ€rđŸ‘ŒđŸŒ

PÄ vÀg hem stannade jag till vid Kenneth's pÄ Norrstrand.
DĂ€r sitter jag nu och har precis tryckt i mig ett Sibylla meal!
Satan i gatan vad gott det var😋
Oerhört lÀngesen jag Ät mat hÀrifrÄn,
de har defintivt det bÀsta moset jag nÄgonsin Àtit ute överhuvudtaget!
Kan varmt rekommendera er att testa om ni inte gjort det och om ni av nĂ„n anledning har vĂ€garna förbi!đŸ‘ŒđŸŒ
 
Nu ska jag strax cykla vidare hem. 
Kl 14:00 Àr det dags för APT pÄ FÀrjestadsskolan.

Helst skulle jag bara vilja lĂ€gga mig och sova, det blev inte mycket sömn inattđŸ„±
NĂ€r klockan var 01:45 hade jag inte sovit en blund!
Somnade till och vaknade 03:15 av vad jag trodde var Nismo som hoppade pÄ ytterdörrshandtaget...
StÀllde mig yrvaken uppe i trappen och sa "kom upp Nismo, vi ska inte ut nu".
Det visade sig att han lĂ„g i fotĂ€nden pĂ„ min sĂ€ng och tittade lite yrvaket pĂ„ mig nĂ€r jag la mig igen😳 
Undrar vad det var som vĂ€ckte migđŸ€”
Ja sen tog det förstÄs en stund innan jag föll i sömn igen,
för det var sÄ förskrÀckligt varmt ocksÄ!
SĂ„ Ă€r det pĂ„ den hĂ€r modellen, vallningarna Ă€r fruktansvĂ€rdađŸ„”Undrar verkligen nĂ€r de ska upphöra! Lyckliga Ă€ro de som inte vet vad jag pratar omđŸ€Ș
  (null)
 
SÄdÀr ja, dÄ var APT:t till Ànda, kommit hem, varit ut med Nismo.
Nu ligger jag pĂ„ sĂ€ngen, bredvid stĂ„r ett stort glas bubbelvatten. SĂ„ törstig, soda stream Ă€r en bra uppfinning det😀
Nu blir det lugnt resten av dagen!
Amen pĂ„ detđŸ™đŸŒ

Over and out...
 
 
 

Kommentera hÀr: