0

Rutinerna

Godmiddag vĂ€rlden 🌍
 
MĂ„ndag,
och ett riktigt ruggugglevĂ€der 🩉
Det blÄser och har Àven regnat lite, förstÄs!
Och kallt Àr det, tycker iaf jag!
Fryser som bara denđŸ„¶
Tur man har tak över huvudetđŸ™đŸŒ
 
Jag vet inte varför, men jag Àr sÄ kolossalt trött!
Idag har jag inget efter jobbet tack o lov!

Imorgon Àr det samverkan efter jobbet,
fĂ„r Ă„ka med Petra, en kollegađŸ‘đŸŒ
PĂ„ onsdag ska jag till en psykolog som jag aldrig trĂ€ffat😬, förvisso Ă€r det frivilligt,
men det kÀnns...lite jobbigt ÀndÄ!
PĂ„ torsdag avslutas arbetsdagen med ett 30 minuters trĂ€ningspass igen! đŸ’ȘđŸŒ
Fredag, dĂ„ Ă€r det inget, dĂ„ hĂ„ller jag mig till de vanliga rutinerna😊
"Bara" jobba och sen hemđŸ„°
 
NÀr jag Àr sÄ hÀr slut och trött in i mÀrgen, dÄ orkar jag inte med nÄnting utöver det vanliga!
Det blir som att bestiga ett högt berg!
 
MÄnga Àr orsakerna!
 
Är iaf bĂ€ttre i revbenen, kom att tĂ€nka pĂ„ det förut. Jag kĂ€nde de andra smĂ€rtorna sĂ„ vĂ€l och insĂ„g dĂ„ att det Ă€r nog för att smĂ€rtan i revbenen har klingat av, det tog liksom över mina vanliga smĂ€rtor. Hade nĂ€stan glömt dem😅

Ska anvÀnda ortrosen imorgon pÄ jobbet och se om det kanske blir bÀttre. För den oinvigde i artrosvÀrlden sÄ Àr ortros ett tum/handledsskydd.
 
Vet inte hur mÄnga gÄnger jag anvÀnt följande citat; 'vem har sagt att det ska vara lÀtt att leva'...
Förmodligen inte sista gÄngen jag sÀger det heller!
 
Men jag Àr tacksam att jag ÀndÄ kan kliva upp ur sÀngen varje morgon, det Àr inte alla som kan det!
 
 
Hoppas Du har mer energi kvar Ă€n mig och har en fin mĂ„ndagskvĂ€llâŁïž
 

Kommentera hÀr: