0

Inte helt 100

Godmiddag vĂ€rlden 🌍
 
GrÄmulet, hyfsat varmt vÀder idag.
 
Idag började jag jobba, 50%.
Det kÀndes alldeles lagomt att börja sÄ.
 
Nu har jag precis slagit upp ögonen frÄn en djup,
djup sömn pÄ ganska exakt tvÄ timmar!
VÀlbehövlig sÄdan!
 
Behöver man sova sÄ efter fyra timmars arbete, ja det sÀger sig sjÀlvt, 
jag Àr inte helt 100.
Å andra sidan sĂ„ har jag vĂ€l aldrig varit riktigt 100😬
(null)
 
Inga andra Ă„taganden denna dagđŸ™đŸŒ
Endast middagsbestyr, det stÀndiga gisslet att bestÀmma vad som ska ligga pÄ tallrikarna!
Ibland flödar kreativiteten, ibland saknas bĂ„de den och energin! Men nĂ„nting ska jag nog komma pĂ„đŸœïž
 
Imorgon Ă€r det lite mer pĂ„ agendan, först jobb, sen vĂ€nta en halvtimme för att ha Ă„rets lönesamtal.đŸ€‘
Jag har fÄtt reda pÄ vad ett flertal andra fÄtt, sÄ det ska bli intressant att se vad jag hamnar pÄ.
 
Efter det hem en stund, sen har jag tid pĂ„ företagshĂ€lsovĂ„rden. Och sedan Ă€r jag förmodligen helt slut igen!đŸ˜”â€đŸ’«
 
Jag hoppas att Du inte Ă€r helt slut utan pigg och alert och har en bra onsdagâŁïž
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: