0

Lasse Berghagen

Gomiddag vĂ€rlden 🌍

Det finns mĂ€nniskor som man inte kĂ€nner överhuvudtaget, 
fast ÀndÄ tycker man sig kÀnna dem!

För att de Ă€r offentliga till viss del, 
de har blivit en del av ens liv, 
eller fel uttryck, 
de har berört ens liv pĂ„ ett sĂ€tt som gör att man tycker sig kĂ€nna dem. 
De har alltid funnits och helt plötsligt gör de inte det mer!

En del har den förmĂ„gan att vara ’folkliga’ pĂ„ ett beundransvĂ€rt sĂ€tt!
De som faktiskt verkar vara jordnĂ€ra, Ă€rliga, raka, omtĂ€nksamma och snĂ€lla pĂ„ riktigt!

Lasse Berghagen var en sÄn person.

Jag kĂ€nde förstĂ„s inte honom, men hans bortgĂ„ng berör mig pĂ„ ett sĂ€tt som om att jag faktiskt gjorde det!

MĂ€rkligt!

Sorgligt!

Men nu har himlen fÄtt en alldeles egen Teddybjörn.

Av nĂ„n anledning har jag smĂ„nynnat pĂ„ ’flirtige knut’ idag, en bland alla lĂ„tar som lever vidare tack vare denna lĂ„nge mĂ€nniska som jag tycker mig kĂ€nna, men som sagt, inte kĂ€nde alls!
(null)

Vila i rođŸ™đŸŒ



Kommentera hÀr: