0

Frissan

Hej pĂ„ DigđŸ‘‹đŸŒ
 
VĂ€deromslag deluxe,
imorse var det +13 grader nĂ€r jag trampade ivĂ€g till jobbet! Skillnad mot gĂ„rdagens -2😬
 
Skulle jag mot förmodan bli vÀldigt rik,
dĂ„ ska jag boka tid hos frissan varenda vecka😁

Var dÀr i eftermiddags, fÀrgade och slingade hÄret. 2 underbara timmar!
TĂ€nk nĂ€r hon blĂ„ser hĂ„ret torrt och samtidigt borstar hĂ„ret, jamen jag dör, sĂ„ jĂ€dra gĂŽttđŸ™đŸŒ
Det Àr faktiskt bland det bÀsta som finns!
 
Jag Àlskar nÀr nÄn hÄller pÄ med hÄret.
Slingorna syns inte sĂ„ bra men de Ă€r dĂ€r😂

Imorgon blir det mer hÄrfÀrgning men inte pÄ mig utan pÄ min moster. DÄ fÄr jag vara "frissa"

Man ska göra saker man mÄr bra av, om man kan och har den möjligheten.
Hoppas Du gjort nĂ„t braigt för Din egen skull idag ocksĂ„đŸŒžom inte, gört imĂŽraâœŒđŸŒ

Kommentera hÀr: