0

Vilken dag!

Godnatt vĂ€rlden🌍
 
Äntligen dags att sova!
Herregud vilken dag!
 
Idag och imorgon gör jag administrativt jobb pÄ Karolinen.
Roligt med lite ombyte, men den hĂ€r dagen började med att jag insĂ„g att cykeln skulle fĂ„ stanna hemma!đŸšŽđŸ»â€â™€ïž
 
PuderlĂ€tt snö hade kommit och det var minusgrader och lagomt tills jag skulle jĂ€kta ner till bussen sĂ„ började det regna!☔
 
Hur som helst, kommer till busshÄllplatsen, det stÄr nÄgra dÀr, sÄ jag tÀnker "dÄ har jag inte missat bussen iaf"
DÄ visar det sig, att nÀr jag för en gÄngs skull ska Äka buss, jamen dÄ Àr helvetet instÀllt!!!
Tydligen p.g.a personalbrist!
Fick sÄledes stÄ dÀr i ca 20 minuter och vÀnta pÄ att nÀsta skulle komma!
Sms:ade att jag skulle bli sen.
  (null)

VÀl framme satt jag framför dataskÀrmen med undantag av att jag drack tvÄ muggar med cappuccinos, en pÄ fm och en pÄ em.
'Lunch' blev en halv kexchokladkaka och en liten burk coca cola som jag hade med😬
Hade Àven med en clementin,
sÄ lite nyttig var jag trots allt.
Intog denna fantastiska 'lunch' framför skĂ€rmenđŸ˜”â€đŸ’« samtidigt som jag jobbade pĂ„.
 
NĂ€r jag slutade traskade jag ivĂ€g till torget, helt sjukt slut, och vad ser jag dĂ„...👀
Bussen jag ska med Ă„ker nĂ€r jag nĂ€stan Ă€r frammeđŸ˜© fick vackert vĂ€nta pĂ„ snabb-bussen som kom efter 15 minuter!
Den gÄr inte förbi dÀr jag bor sÄ jag fick gÄ en bit innan jag var hemma.
Sista biten tÀnkte jag, nu grinar jag snart!
SÄ slut vet jag inte nÀr jag varit senast!
 
VĂ€l hemma Ă„kte en matlĂ„da in i micron pĂ„ direkten, uuuu vad gĂŽtt det var!😋
Körde igÄng tvÀttmaskinen och diskmaskinen.
Sedan ringde mobilen en gĂ„ng, det var min pappa,  sen gĂ„ng till, det var min barndomskamrat Jan och sen en gĂ„ng till, det var min kusin Marie-Louise.
DÀrefter blev det en dusch och sen satte jag mig och renskrev lite frÄn dagens kladd jag gjort.
 
Men nu, nu Ă€r det jag och John Blund som ska bli ettđŸ™đŸŒ
Hoppas Du fĂ„r en godnatts sömn, det vet jag att ska ha😮
 



Kommentera hÀr: