0

Inget kalas utan kras

Godeftermiddag 🌍
 
Denna dagen, ett liv...
Vissa dagar Àr gjorda för att man ska stanna kvar i sÀngen!
 
PÄ agendan idag stod arbetsplatsombudstrÀff i sessionssalen pÄ biblioteketet.
Har en snÀll kollega som skulle hÀmta upp mig 8:10.
Det mesta innan jag kom ivÀg var bara oflyt, att ta pÄ sig strumpor t.ex.
Faktiskt allt strulade!
VÀl ute kom jag pÄ att jag glömt tvÄ saker, in igen och hÀmtade dem sen halvsprang jag dit hon skulle hÀmta mig.
Kom in i bilen med andan i halsen, puuhh!
 
Kom fram och fick kaffe o macka som vi mer eller mindre kastade i oss för att vi skulle in i sessionssalen och dÀr fÄr inget förtÀras mer Àn vatten.
Det kom igÄng ca 30 minuter efter att vi satt oss. SÄ vi hade inte behövt kasta i oss kaffet o mackan!
 
Vi blev sedan bjudna pÄ lunch pÄ Scandic winn city.
Vad hÀnder dÄ...jo jag ska fylla pÄ en kanna med vatten och tÀnker "jag tar med nÄgra glas Ät de andra ocksÄ"...
poff, sĂ„ tappade jag ett glas som gick i miljarders bitar dĂ€r!!!🙈
Allas blickar pÄ mig, varpÄ jag dÄ sÀger:
"inget kalas utan kras"!
(null)
Ja herregud,
sen pÄ vÀgen tillbaka till sessionssalen lyckades jag fastna med vanten i min vÀska!

Jag vet inte vad det Ă€r idag, men jag mĂ„r inte bra! Hela kroppen kĂ€nns ur form, ont i huvudet och trött 😮 
Förvisso Ă€r jag inte van att sitta en hel dag och lyssna och ta in en massa, dĂ€r vissa delar var helt orelevanta. 
Imorgon Àr en annan dag, med ett spÀckat schema dÀr jag fÄr röra pÄ mig en hel del jÀmfört med idag!
Jag hoppas innerligt att den blir bĂ€ttre och att jag kĂ€nner mig i form.đŸ™đŸŒ

Först jobb 6-9:30 sen till Karolinen för avstĂ€mning med verksamhetsutvecklaren 10-10:30 sen uppföljning om titelbytet kl 11-12 ocksĂ„ pĂ„ Karolinen och dĂ€refter jobb igen och kl 14-15:30 ett teams-möte
😬
Somnar nog ovaggat imorgon ocksĂ„đŸ˜‚
Hoppas Du haft en bĂ€ttrigare dag Ă€n mig😊

Kommentera hÀr: