0

Dukat bord

Godmiddag vĂ€rlden 🌍
 
Först av allt,
Grattis farmor, dĂ€r uppe i himlen🌟
Det Ă€r din 110 Ă„rs dag! TĂ€nker sĂ„ ofta pĂ„ digđŸ™đŸŒ
Hoppas det finns sĂ„na dĂ€r goa hollĂ€ndare till kaffet dĂ€r uppe❀
 
Vilket fantastiskt vackert vĂ€der☀
NÄgra kallgrader och en hÀrlig sol som skiner.
 
Tog en promenad förut till affĂ€ren, för kissen behövde mer mat och godispinnar.đŸ˜»
Det var riktigt skönt att gÄ, men alltsÄ, helt slut nÀr jag kom hem igen!
Nu vilar jag pĂ„ sĂ€ngen, med benen upp mot vĂ€ggen. 
SmĂ€rta Ă€r inte roligt nĂ„nstans! TĂ€nker att den hĂ€r smĂ€rtan Ă€r i alla fall övergĂ„endeđŸ™đŸŒ
 
Ska vila ytterligare 15 minuter, sen ska jag gÄ till en av mina kusiner som haft vÀnligheten att bjuda hem mig idag pÄ lunch.
SĂ„n lyx att fĂ„ komma till dukat bord❀
  (null)
Vegetarisk lasagne😋
NÀsta lördag Àr jag ocksÄ bortbjuden,
till en annan kusin❀ 
Ser fram mot dem bĂ„dađŸ‘ŒđŸŒ
 
IkvĂ€ll blir det 'SĂ„ mycket bĂ€ttre' igen om jag dĂ„ fortfarande Ă€r vaken. 
Jag ska dessutom efter tips frĂ„n en kollega anmĂ€la Nismo till VĂ€rmlands Folkblads Ă„rliga tĂ€vling:LussekattenđŸ˜»
 
Hur Du tillbringar Din lördag vet jag förstĂ„s inte, men jag hoppas den blir till vad Du villđŸ€—
 
 

Kommentera hÀr: