0

Nismo

God eftermiddag vĂ€rlden 🌍

Solen visar upp sin finaste sida och gör sĂ„ termometern visar 
nÀrmare 30+.
Tack och lov sÄ Àr det lite flÀkt ute!

Dagens agenda har bestĂ„tt av tvĂ€tt, bĂ€ddat rent sĂ„ jag lĂ€ngtar att fĂ„ lĂ€gga mig ikvĂ€ll😄

Hunnit med ett glas bubbelvatten och kaffe hos Susanne pÄ hennes balkong.
I samma veva en visit in pÄ affÀren, köpte fil bl.a.
Gott i vÀrmen nÀr aptiten inte Àr sÄ god.

Lekt apport med Nismo ocksĂ„, hans lilla anka Ă€r nog favoritleksak för tillfĂ€llet.
Han Àr sÄ söt nÀr han springer efter den och kommer tillbaka med den i munnen.
(null)

SĂ„ slĂ€pper han den bredvid mig för att jag ska slĂ€nga ivĂ€g den igenđŸ˜»
(null)

Ja det Àr mycket glÀdje med de smÄ liven.

Nu tog jag 5 minuter pÄ sÀngen under takflÀkten, ska strax gÄ ut för att grilla med grannarna.

Men först hÀnga lite mer tvÀtt!

🍓
Ha en fortsatt bra dag
🍓

Kommentera hÀr: