0

Ledighetsmood

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
Jo, det Ă€r sant! 
Det Ă€r morgon nĂ€r man nyss vaknat, oavsett vad klockan Ă€r!😬
 
I sanningens namn sĂ„ var jag vaken vid 6 snĂ„ret för Nismo ville ha mat.
Men la mig igen och klev in i drömvĂ€rlden😮
 
Dagens temperatur visar 36+
 fast solen gassar pĂ„ dĂ€r!đŸ„”
 
Har kommit till insikt att jag orkar inte med vÀrmen lÀngre!
Förr kunde jag sola utan problem, men nu mĂ„r jag illa och blir svimfĂ€rdigđŸ„Ž
efter en stund i solen!
 
KvÀllarna och nÀtterna Àr betydligt skönare.

Jag som aldrig brukar titta pĂ„ tv finner mig nu sjĂ€lv framför tv:n nĂ€stan varje kvĂ€ll. 
Tittar pĂ„ filmer, igĂ„r var det ’BaksmĂ€llan 3’.
Sett den mer Àn en gÄng men den Àr rolig.
(null)     Chow i filmen "BaksmĂ€llan"
 
Efter det var det en thriller som höll pÄ till lÄngt över midnatt!
 
Jag har tydligen kommit in i ledighetsmood😎
och vÀnt pÄ dygnet!
 
Idag Ă€r agendan tomđŸ™đŸŒ
förutom matlagning och tvÀtt.
 
FÄr se om den fylls pÄ med nÄgot annat!
Det blir som det blir.
Och tur Ă€r vĂ€l det, tror jag😐
 
☀Ha en fin söndag☀
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: