0

Kungens farfar

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
Supertrött, men inget som inte lite kaffe kan bota☕
 
Solen ja, den Ă€r uppe idag med☀
Och just nu visar termometern 24,2+
den stiger med all sĂ€kerhetđŸ„”
 
GĂ„rdagen,
tack Maria för den, 
sÄ minnesvÀrd den blev! 
Fina intressanta samtal, allt frĂ„n vasstrĂ„et som rĂ€ckte upp ’armen’ 
till kungens farfar😁
(null)
 
 
Dagens agenda sÀger bl.a 11 kaffe hos Kurt & Britta pÄ VÄxnÀs.
Kurt Àr kusin med min mamma.
Och Britta Àr hans sambo.
 
Kurt Ă€r en fena pĂ„ att berĂ€tta roliga historier😂
 
LÀngesedan jag trÀffade dem nu, 
tror inte jag gjort det sen förra Äret vid pÄsk nÀr de var hÀr!
De Ă€r sĂ„ himla snĂ€llađŸ™đŸŒ
 
Efter det ska jag cykla till Willys och Rusta, det Àr ÀndÄ pÄ hemvÀgen.
Utan med förhoppningsvis alltför tunglastad cykel dÀrifrÄn ska jag sen trampa vidare hem för kusin Susanne kommer nÀr hon slutar sitt jobb.
TÀnkte Àven hinna fÀrga hÄret och stÀda undan lite hÀr hemma. 
Med en hÄrande kisse sÄ mÄste man hÄlla efter.
đŸ§č
 
Nu ska jag ta dagens andra mugg kaffe  innan jag ska torka av köksgolvet sĂ„ jag kan lĂ€gga pĂ„ de nya mattorna😀
🐞
Ha en jÀttefin dag!
🐞

Kommentera hÀr: