0

Torsdag

Jamen godmorgon igen vĂ€rlden🌍
 
Jag vaknade idag med😊
Lite lÀtt molnighet, solen ligger pÄ termometern och gör att den visar 27,9+.
Det ser Àven ut att flÀkta, eller flÀkta, det fladdrar ganska mycket i trÀdets blad!
 
Börjar dagen med kaffe i vanlig ordning, sĂ„ jag vaknar till.đŸ„±
Kommer oftast inte i sÀng förrÀn klockan blivit 01:30!!!

Börjat titta om pÄ 'Breaking Bad' som nu visas pÄ tv:n. En av mina absoluta favoritserier!
Den börjar inte förrÀn 23:30 pÄ kvÀllarna.
Men Ă€r man ledig sĂ„ Ă€r man😁
  (null)
Jesse Pinkman & Walther White i Breaking Bad
 
Idag bistĂ„r jag min son, med rens-röj av alla hans bildelar😳
My god! Det Àr hur mycket som helst! 
SmÄtt och stort!
Sa till honom att han skulle kunna öppna en bildels-secondhandbutik 😂
Men det blir bra, nĂ€r det Ă€r klartđŸ‘đŸŒ
 
HĂ„ller tummarna att han fĂ„r sĂ„lt det han vill bli av medđŸ€žđŸŒ
Det skulle ge honom ett ordentligt klirr i kassan 💰
Hade det varit jag som haft sĂ„ mycket att sĂ€lja hade det tĂ€ckt minst tvĂ„ mĂ„naders hyra😬
 
F.ö denna dag blir det inte mÄnga knop.
 
đŸȘą
 
Jag Ă€r mentalt skittrött sĂ„ jag ska nog lĂ€gga mig och vila en stund senđŸ’€
 
 Önskar dig ocksĂ„ en vilsam torsdag☀
 
 
 
 

Kommentera hÀr: