0

Oredan

Godeftermiddag vĂ€rlden🌍
 
Karlstad idag bjuder pĂ„ sol blandat med lite moln, blĂ„ser förstĂ„s, med en temp pĂ„ 21,5+⛅
 
Jag Àr absolut inte pÄ topp!
Men jag försöker iaf att hÄlla mig ovanför ytan.
 
Började rota och rensa nere i trapphallen igÄr,
lÀt det vara nÀr min kusin Susanne kom pÄ besök.
Vi satte oss pÄ balkongen och tog lite rosévin. Gott!
 
Idag har jag fortsatt dÀr nere, behövde kartonger.
Ringde Pernilla och frĂ„gade om hon hade nĂ„n till övers. Hon hade enđŸ‘đŸŒ
Men sÄ sa hon att Henrik var pÄ Biltema, ringde upp honom och han var snÀll och köpte med sex kartonger till mig!
Vad gjorde jag utan dem!😍
 
Helst av allt skulle jag bara vilja lĂ€gga mig ner och sova, sĂ„ slut, Ă€nda in i sjĂ€len😔
 
Men jag ska hÀmta andan i fem minuter sen ska jag fortsÀtta.
Vill fĂ„ ordning pĂ„ oredanđŸ™đŸŒ
 
Vad du Àn gör idag sÄ hoppas jag du har en bra tisdag!
Glöm inte, det man ger, kommer oftast tillbaka!
SĂ„ gör nĂ„t snĂ€llt för nĂ„gonđŸȘƒ
  (null)
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: