0

Tredje advent

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
Det Ă€r söndag och tredje advent 😳
 
AlltsÄ, jag Àr absolut inte i fas med det!
Det kÀnns sÄ konstigt i Är, förra Äret vid den hÀr tiden hade jag allt klappat o klart.
Men i Är, jag vet inte...kÀnner mig sÄ off pÄ nÄgot sÀtt!
Har inte heller skrivit ett endaste julkort.
Brukar skicka 20 st. Icke i Ă„r! 
 
NÄgra klappar ligger det under granen, men det Àr inte i nÀrheten av vad det brukar!
Men det blir trots allt jul Ă€ndĂ„đŸŽ„
 
Jag brukar vara den som ordnar och fixar vad Ă€n det gĂ€ller, men jag Ă€r sĂ„ spytrött pĂ„ det!đŸ€ź
Jag har ledsnat och man mÄste inte alltid göra som man gjort, det Àr nog bra att bryta mönstret mellan varven!

Jag ser fram mot nÀsta Är, dÄ det kommer ske en del förÀndringar!
Nytt jobb!
Byte frÄn uppehÄllstjÀnst till semestertjÀnst.
TĂ€nk att kunna ta ledigt nĂ€r man villđŸ‘đŸŒ

FörĂ€ndringarnas vindar kommer att blĂ„sa😊
Har alltid sett till andras behov och stöttat, nu tÀnker jag se om mitt eget hus!
 
Herregud, jag fyller ju 60 nĂ€sta Ă„r, det Ă€r pĂ„ tiden att jag prioriterar mig sjĂ€lv! ÄntligenđŸ™đŸŒ
 
Det finns kanske nÄgra som kommer att tycka att jag inte Àr mig lik, men det bjuder jag pÄ!
 
Man kan som bekant aldrig Ă€ndra nĂ„gon annan, bara sig sjĂ€lvđŸ«¶đŸ»

Hur Du Àn Àr önskar jag Dig en fin
đŸ•ŻïžđŸ•ŻïžđŸ•Żïžadvent!
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: