0

Jobbig dag

Goddag vĂ€rlden🌍
 
20 december, en dag som för alltid, för mig, Àr förknippad med sorgsenhet!
 
Det Ă€r idag fyra Ă„r sedan min mamma valde att bli sövd tills hon avled😱
Den dagen rullas upp i mitt inre som en film.
FrÄn tidiga morgonen tills min sista stund med henne!
En vÀldigt jobbig dag!
Det Ă€r ocksĂ„ den dagen som vi för fem Ă„r sedan begravde min moster Maggan, och den dagen fick Ă€ven min vĂ€ninna Lena sin sista cellgiftsbehandling😱
 
Livet fortsÀtter ju förstÄs oförtrutet, men aldrig att det blir detsamma utan dem.
 
Aldrig, aldrig glömda! đŸ™đŸŒđŸŒŸ
(null)
 
Dagens behÄllning idag var nÀr jag tog mig tid att krypa in i myskuben pÄ en av avdelningarna pÄ jobbet dÀr en liten tös satt och tittade pÄ Bamse.
Hon brukar alltid ropa pĂ„ mig och ibland fĂ„r jag kram av henne😍
Satt dĂ€r med henne och var bara dĂ€r och dĂ„, diskuterade vad Bamse, Lille Skutt, Skalman och vargen gjordeđŸ„°
SĂ„ himla mysigt!
Hade kunnat sitta hur lÀnge som helst med henne dÀr!
 
SĂ„ mitt i,
mitt sorgliga inre,
spred den stunden en behaglig vÀrme i kroppen!
 
đŸȘ·
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: