0

Ingen tarzan

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
đŸŽŒDet regnar och regnarđŸŽ¶đŸŽ”đŸŒ§ïž
Knappa 14+đŸ„¶
 
Ännu en sommarlovsdag begynner.
Eller egentligen tog ju mitt sommarlov slut den 27/7 eftersom jag dÄ blev sjukskriven resten av lovet!

KĂ€nns som att Ă„rets lov var det snabbaste hittills.
Vad hĂ€nde😳
Alldeles nyss som det började och sÄ bara swish sÄ Àr det nu nÀstan över!

MÄndagen den 14/8 Àr det meningen att jag ska börja jobba igen, det Àr trots allt 12 dagar kvar tills dess.
Jag hoppas innerligt att jag hinner bli bra tills dess.
LĂ€ste igĂ„r att det kan ta 6-10 veckor innan man blir Ă„terstĂ€lld đŸ˜«
 
Det fÄr ta den tid det tar, har ju ingen annan valmöjlighet!
 
De yttre skadorna har iaf lĂ€kt snabbtđŸ‘đŸŒ
NĂ„gra sĂ„rskorpor och fula blĂ„mĂ€rken kvarstĂ„r, blĂ„mĂ€rkena har förstĂ„s skiftat i regnbĂ„gens alla fĂ€rger🌈
 
Det Àr vÀl sÄ, att de inre skadorna som inte syns, det Àr alltid de som Àr vÀrst och tar lÀngst tid att lÀka!
 
Lite segt Ă€r det att inte kunna göra saker, 
de som kÀnner mig vet att jag ogillar att vara sysslolös.
Det finns alltid nĂ„got man kan göra, 
aldrig gĂ„ frĂ„n a till b tomhĂ€nt. 
Men nu tvingas jag inse att jag inte kan göra allt hela tiden! đŸ«€
En tuff uppgift kan jag lova😬
 
Nyss hörde jag att posten kom,
gick ner i trappen och ut för att kolla om jag fÄtt nÄt, vÀntar pÄ foton jag framkallat.
Men lÄdan var tom.
Nismo passade pÄ att gÄ ut, trodde inte att han gillade regnet men han tuffade till sig.
Fick böja mig och lyfta upp honom för att ta in honom. Och sen uppför trappen igen.
Bara det lilla gjorde mig helt slut😼‍💹
 
Det Àr bara att inse att jag Àr ingen tarzan.
  (null)
Oavsett om du Ă€r en Tarzan eller ej sĂ„ önskar jag dig en bra onsdagâŁïž

Kommentera hÀr: