0

Punkt

Hej svejs vĂ€rlden🌍
Molnen Àr ganska tÀta över Karlstad för tillfÀllet, fast solen gör sina tappra försök att trÀnga igenom.
Knappa 13+. Det Ă€r kallt, brukar som sagt inte frysa men det gör jag nuđŸ„¶
 
Ringde nyss vÄrdcentralen för att rÄdfrÄga lite ang min revbensfraktur, bra system de har.
Ingen telefonkö man mĂ„ste sitta och vĂ€nta i, istĂ€llet fĂ„r man ett klockslag som man blir uppringd pĂ„. PerfektđŸ‘ŒđŸŒ
VÀntar sÄledes pÄ att uret ska bli 10:24 för dÄ ringer en sköterska upp mig.
 
Sunda förnuftet sÀger att jag nog inte bör gÄ till jobbet Àn, men det dÀr
-Duktiga Annica- syndromet,
det sÀger; bit ihop och gÄ och jobba du!
 
Ja vi fÄr se hur det blir!
 
Satte som jag skrev om igÄr,
punkt för sommaren med Pernilla.
Vi hade tvÄ olika krÀftsorter.
Den ena var god, den andre var
smaklös!
(null)
Det blev mycket sallad och vÀsterbottenostpaj över sÄ det fÄr bli lunch idag.
Och jag hade rÀtt, det blev mycket skratt till korsorden vi löste. Vi skrattade tydligen för mycket för grannen drog igen sin balkongdörr med en rejÀl smÀll!
Vilket fick oss att skratta Ă€n mer😂
Ja, ja, det Àr vÀl synd att grannar har roligt!
😬
 
Och roligt var det att hÀmta in posten igÄr,
Fick ett kort och ett litet hÀfte med positiva texter i.
Det var frÄn min forna arbetskamrat Ann,
frÄn H&M tiden i GÀvle.
AlltsĂ„ hur glad blir man inte av att fĂ„ sĂ„nt i brevlĂ„dan! Det gjorde min dagđŸ„°
(null)
 
F.ö Àr dagens agenda tom.
Inga mÄsten, jag kan göra vad jag vill eller ingenting! 
Det enda Àr att jag ska dra cykeln ner till affÀren sen, eller rÀttare sagt till instabox som Àr precis bredvid affÀren.
FĂ„tt mina fotoalbum mm som jag bestĂ€llde frĂ„n Clas Ohlsson hĂ€romdan. Tungt sĂ„ jag kan inte bĂ€ra det. DĂ„ Ă€r cykeln bra att ha đŸšČ, önskar att jag snart kan cykla igen. 
  
Ha nu en riktigt go fredag,
och le 😁 lite extra och lĂ„t vĂ€rlden undra varförâŁïž
 
 
 
 

Kommentera hÀr: