0

Pest eller kolera

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
Moln nĂ€stan pĂ„ hela himlen, man kan ana solen dĂ€r bakom nĂ„nstans,☀
luftfuktigheten kÀndes hög nÀr jag nyss var ut pÄ balkongen.
Termometern pÄ framsidan sÀger 23+ sÄ dÄ Àr det förmodligen inte mer Àn 18+ pÄ baksidan. Det brukar vara 5 graders skillnad.
 
Detta med olika smÀrtor, har som jag nÀmnt tidigare, fÄtt oerhörda magsmÀrtor av vÀrktabletterna.
SÄ igÄr tÀnkte jag att jag orkar inte med magsmÀrtorna, jag lÀt bli vÀrktabletterna...tills igÄrkvÀll.
Hade sÄn vÀrk i revbenen att jag blev tvungen att ta en!
Idag tÀnker jag inte lÄta bli dem! 
Hellre magsmÀrtorna Àn de andra smÀrtorna!
Ibland mÄste man vÀlja, pest eller kolera!
(null)
 
Fredag hela dagen,
har absolut ingenting jag mĂ„ste görađŸ™đŸŒ

Posten kom idag med foton jag bestÀllt,
sÄ kanske sÀtter jag in dem i albumet.
Fick Àven ett brev frÄn min vÀninna Marie i GÀvle.
Skrev till henne för ett tag sedan.
Det Ă€r en sĂ„n kĂ€nsla att fĂ„ ett riktigt brev.✉
Synd att inte fler gör det!
SÄ vÀrdefullt!
 
Ja vad annars, förundras nĂ€r jag scrollar igenom facebook...hur orkar folk bry sig sĂ„ mycket om sĂ„nt man inte kan pĂ„verkađŸ€”
Alla nidbilder med insatt text pÄ diverse politker. 
Det Àr tydligen helt ok att kasta skit och spy galla Ät ett hÄll, men inte Ät det andra hÄllet! VÀldigt mÀrkligt beteende, men mÀnskligheten Àr ett konstigt slÀkte!
 
Och med det konstaterat önskar jag dig en riktigt trevlig fredagđŸ’ƒđŸŒ
 

Kommentera hÀr: