0

Första adventđŸ•Żïž

Plötsligt Àr det första advent igen!
AlltsÄ jag tycker att det nyss var det!

Den dĂ€r tiden, som ju enl expertisen, bara Ă€r ett pĂ„hitt, 
den gÄr oavsett vÀldigt fort!

Men den hĂ€r dagen till Ă€ra har jag lĂ€rt mig nĂ„got nytt😀

Kranstillverkning!

Min kollega Petra kom hem till mig idag och hade lite material med för att tillverka en krans!

Hon har det som tradition med ett par vÀnner att inför varje första advent tillverka en varsin krans!
Nu fick jag tillfĂ€lle att lĂ€ra migđŸ™đŸŒ
SĂ„ roligt, 
och som Petra sa, 
det finns inget rĂ€tt eller fel i tillverkningen av detta!😀

SĂ„ nu har jag gjort min allra första egna advents/julkransđŸ‘đŸŒ

Och jag tĂ€nker att jag faktiskt ska göra det hĂ€r varje Ă„r framöver!

Kanske blandar jag in nĂ„n mer i detta sĂ„ det kan blir en framtida tradition hĂ€r med! 
Det vore vÀldigt roligt!

Om inget annat sÄ gillar ju Nismo alla skogsdofter!
(null)

(null)



(null)

Jag Àr sÄ löjligt glad över denna!
SÄ roligt att göra!


Kommentera hÀr: