0

Nattsuddare

 
5:e sommarlovsveckan!
Vad har jag gjort😬
 
Varit sjukskriven för yrselđŸ˜”â€đŸ’«
Som nu Ă€ntligen tycks vara bortađŸ™đŸŒ
Tack till Elisabeth pÄ jobbet som knÀckte rÀtt pÄ 2 stÀllen i ryggen!
Det Ă€r efter det som det blivit bĂ€ttređŸ‘ŒđŸŒ
 
Badat ett par gĂ„nger nere vid Ă€lven,
tack vare kusin Susanne☀☕
 
Testat lite bubbel och varit o shoppat x antal ggr med min vĂ€n o tillika granne PernillađŸŸâ˜€ïž

Njutit av naturen vid 
Hammarös sydspets🌊
 
Och nu sedan ett par dagar sÄ Àr slÀktforskningen i full gÄng, herregud vad man fastnar i det!
  (null)

Det Ă€r sjukt att tĂ€nka pĂ„ hur mĂ„nga mĂ€nniskor det varit som gjort att jag, och Klas, efter mig ens finns till!!!

En hissnande kÀnsla att fÀrdas bakÄt i tiden!
 
Men det gÀller att ha tÄlamod, för oj vilken tid det tar!
 
Började sÄ smÄtt slÀktforska nÀr Klas var liten.
Sen föll det i trÀda.
 
Tog Äter tag i det nÀr jag mer eller mindre bodde med mamma pÄ Rosenbad, alla timmar, dagar o nÀtter som jag tillbringade pÄ tÀltsÀngen bredvid hennes sÀng pÄ rummet dÀr hon vÄrdades.
Fick mycket info om slÀkt dÄ.
 
Nu har jag gjort ett nytt trÀd pÄ ancestry.
Haft bÄde geni och myheritage, men jag tycker ancestry Àr den bÀsta och enklaste!
 
Och nu Àr det "bara" i rakt nedstigande led som kommer med!
 
Att vĂ€rlden Ă€r liten visste jag, sĂ„ jag borde inte blivit förvĂ„nad nĂ€r det uppdagades att min granne och mamma var fyrmĂ€nningar!!😳
 
Men som sagt, oerhört tidskrÀvande!
Har Ă„ter blivit en riktig nattsuddare!
Klockan har blivit 02:00 nĂ€stan varje natt 😑
 
Precis som inatt, fast dĂ„ fick slĂ€ktforskningen ge vika för 2 nya avsnitt av "westworld".
 
Idag blir det Ă€lven en stund,
imorgon fĂ„r bli en stĂ€ddag innan jag pĂ„ em/kvĂ€llen 
tar en tur med rĂ€kbĂ„ten.
Torsdag ny tatuering😁
Den har jag tÀnkt gjort Ànda sen jag gjorde den förra.
Och lite lustigt hur det faller sig att jag gör den nu nĂ€r jag ocksĂ„ slĂ€ktforskar

Det Àr nÀmligen bilden hÀr ovan som ska sitta pÄ höger vad.
LĂ€ngtar!
Å fredag-söndag fĂ„r jag besök frĂ„n GĂ€vle och Göteborg!
UrkulâŁïž
🍀🍀🍀🍀
Å efter det Ă€r det jobb i 2 veckor. 
 
 





Kommentera hÀr: