0

Dag 29/42 utan levaxin

Usch!
Jag mĂ„r i skrivande stund inget vidare!đŸ˜©
Det kÀnns som allt inombords rusar amok!
 
Jag fĂ„r nog nöja mig med en kopp kaffe pĂ„ morgonen bara. 
För kaffet triggar igÄng trycket!
 
Kollade blodtrycket nyss, 150/83!
Det hÄller ingen jÀmn nivÄ alls!
Och nÀr det "rusar" sÄ mÄr jag riktigt kasst!
(null)
 
Trodde i min enfald att jag skulle ha fĂ„tt respons frĂ„n vc efter mitt lĂ„nga meddelande pĂ„ 1177. 
Fast det stod iofs att man ska fĂ„ svar inom 5 dagar! 
Det har ju gudbevars bara gĂ„tt 4 dagar idag😬
 
Tröttsamt att vara trött!
Jag kÀnner sÄ vÀl i kroppen att det Àr nÄgot som felar!
 Jag tippar att det beror pĂ„ att det Ă€r dag 29/42 utan levaxin!
 
LÀngtar verkligen efter att fÄ ta proverna den 25/11!
Ska bli oerhört intressant att se de vĂ€rdena! 
 
SÄ hoppas jag ocksÄ att min vc svarar mig!
 
Det Ă€r nĂ„got som stör mig kopiöst mycket, att allt, oavsett vad det Ă€r, 
ska vara sÄ segt!
Det kan jag skriva om i nÀsta inlÀgg!
 

Kommentera hÀr: