0

Tro fan att man behöver sova efter jobbet nu😅

Godeftermiddag vĂ€rlden🌍
 
NĂ„gon har skruvat fram tiden, för det Ă€r snart dagen före fredag igen😄
Dock lite kvar av onsdagen Àn. 

Sov en kort stund efter jobbetđŸ’€.
Vaknade av nÄt lÀte, insÄg att det var mobilen som ringde i köket.
Fatta knappt vart jag var...men blev glad nĂ€r jag hörde rösten pĂ„ ChristinaâŁïž
Det Àr alltid stÀrkande pÄ djupet att prata med henne! 
Sagt det förut och sÀger det igen, det var en miss av min arbetsgivare att ta bort den tjÀnsten hon hade! Arbetsledare, hon var en klippa!
 
Under mina arbetsĂ„r sĂ„ har jag haft mĂ„nga arbetskollegor, somliga saknar man grymt mycket och andra har man liksom nĂ€stan glömt😬
 
SÀllan har jag varit oense med nÄgon, men det Àr klart att man kanske inte har gillat alla!
Men det skulle jag aldrig visa, eftersom man beter sig! 
 
Mitt nuvarande jobb, vilket ocksĂ„ sĂ€kerligen blir mitt sista, alltsĂ„ jag trivs sĂ„ himla brađŸ‘đŸŒ
Hoppas verkligen att det fÄr fortsÀtta som det Àr, man vet ju aldrig eftersom det ska omorganiseras hela tiden!
Vi har haft olika omorganisationer Ànda sedan 2020! Otroligt!
Rörigare och rörigare, dĂ€rför Ă€r jag tacksam att jag pĂ„ det stora hela sköter mig sjĂ€lvđŸ™đŸŒ
 
Frihet under ansvarđŸ‘ŒđŸŒ
 
Tackar min chef som var lyhörd för mina tankar och önskningar och lÀt mig fÄ börja dÀr!
 
Glad att jag har ett jobb att gÄ till, verkligen!
Men skulle fru Fortuna dyka upp med en större ansenlig summa pengar som jag skulle klara mig pÄ resterande Är, jag skulle inte jobba en dag till i mitt liv!
 
Med undantag av studier i början pĂ„ 90-talet och min mammaledighet 1995, sĂ„ har jag arbetat i nĂ€stan 44 Ă„r😳
Tro fan att man behöver sova efter jobbet nu😅
 
Med det önskar jag Dig en skön onsdagskvĂ€ll☀
 

Kommentera hÀr: