0

Semesterdag☀️

Godmorgon 🌍
 
Uppe före både tupp och katt idag,
så är det när man har en semesterdag☀️
Man får suga ur varenda sekund av ledigheten😂

Närå, men min son ska iväg och köra bankörning på Kinnekulle Ring idag och jag sa att jag skulle hjälpa honom ut till bilen med alla grejer.
Han ska åka vid 06:00 draget.
Någon gång skulle det vara kul att se när han kör.
Tror inte det finns någon som jag känner som är så säker och duktig bakom ratten som han❣️
 
Dagen ser ut att bli fin☀️löven vajar lite lätt uppe i toppen, fåglarna kvittrar i högan sky i skogen. Öppnade balkongdörren tidigare så kvittret hörs i hela lägenheten. 

Jag ska efter att kaffet är urdrucket fixa mig iordning.
Sen cykla förbi min kusin Susannes jobb och lämna hennes lurar till hennes mobil.
Hon var här en sväng igår och glömde dem.
 
Efter det trampa vidare till stan, träffa min moster och lämna tillbaka hennes busskort som hon glömde när hon var hos mig sist.

Jag är överlycklig över att ha bytt till vanlig semestertjänst👌🏼
Det är så underbart att kunna ta ledigt när andan faller på🙏🏼
Vilken lyx! 

Dessutom är jag oerhört tacksam att jag bytt jobb!
Att bara gå och göra samma sak under fyra års tid fick mig att tappa arbetslusten totalt! 
Men nu, nu är det roligt att jobba igen!
Glad att min chef var lyhörd och lät mig få byta👍🏼
 
Nu drunknar fågelkvittret i ljudet från tvätt-och diskmaskinen.
Skönt att komma hem sen och all disk och tvätt är borta😀
 
Nu sista ☕️muggen för dagen, sen blir det drag under galoscherna 🤪
 
Önskar Dig en synnerligen god fredag☀️
 

 
 
 
 

Kommentera här: