0

Ett glas rött

Gokväll igen🌍
 
Soldiset tidigare idag bar med sig lite kyligare luft!
Men den kalla luften hade försvunnit när jag slutade för dagen.
Kom hem och åt lite lunch, bestående av kyckling med mangochutneysås och jasminris. Starkt o gott. Både sambal och curry i såsen också.
 
La mig sedan i soffan på balkongen och läste några kapitel i boken. Fick lägga den ifrån mig, sen är det fullt möjligt att jag snarkat till för jag tvärsomnade. Så skönt att bara somna ifrån sådär, till allsköns fågelkvitter.
 
Vaknade efter ca en timma och tänkte cykla till affären men insåg att det var helt onödigt! Istället gjorde jag rent badkar, tvättställ, toastol.😅
 
Därefter kylskåpet😁

Gjorde sedan chokladbollar som ska med till jobbet imorgon, det är förskolans dag. Och en chokladboll mer eller mindre tror jag ingen har något emot. 
 
Nu grillar jag marinerad fläskfilé. Till det hasselbackspotatis och sallad.

Petade i mig 2 potatisar, en liten köttbit och sallad. Inte speciellt hungrig.
 
Avslutade dagen på balkongen med ett glas rött vin och boken.


Imorgon ska jag till en närliggande skola och hjälpa till. Finns det inga vikarier???
Jag får motion iaf och det är ju inte det sämsta!👌🏼
 

Kommentera här: