0

Ofrivillig åhörare

Godkväll🌍
 
Som sagt, dagarna går...
Midsommar har passerat utan några större fadäser!
Köpte lagomt till ovan nämnda dag det nya spelet -nummerkubb- 
Fasen vad mycket roligare det var än det vanliga kubbspelet!
Trots att jag placerade mig på en fjärde plats
(av sju möjliga)!
Nummerkubb👌🏼
 
Dagarna efter midsommar sov jag mest, så oerhört trött så jösses!

Men i förrgår fick jag lite energi tillbaka, bakade, vad som skulle bli igelkottskakor🦔,
det blev iaf kakor😂
Igår gjorde jag två satser sommarmuffins, till barnen på förskolan till på fredag. 
Då är det sista dagen på den förskolan sen läggs den ner!
 
"Kakor" och sommarmuffins
 
Idag efter jobbet var värmen total🥵
Tänkte ta fram slangen och vattna lite ute på framsidan, men kranen sitter vid grannens dörr och hen hade en massa grejer i vägen.
Gick in, åt lite. Sen tog jag cykeln och trampade ner till älven.
Det var inte så många där, MEN, det kom ett par med två barn som tydligen kände en som var där redan med sitt barn.
 
Det är ju ok, gôtt för barnen att få bada.
MEN igen!!! Föräldrarna!!! De diskuterade cykeltävlingar, boende, att ena äldre barnet slutat med både gymnastik och handboll! Men det var inköpt ett kort på ett gym åt barnet, som var i de yngre tonåren! Herregud! Låt ungen vila lite...
Det diskuterades även olika länder, nåt ställe var väldigt bra en viss tid för då var luften krispig och bra😳
Hur fan är en krispig luft???
Naturligtvis måste folk få prata med varandra, men att som jag nu i detta fall bli ofrivillig åhörare är inte roligt!
 
Försökte läsa i boken jag hade med, det gick sådär!
Efter dryga timmen gav jag upp och cyklade hem🚴🏻‍♀️
 
Nu har jag precis avslutat ett videosamtal med mina tre vänner, Ewa, Kerstin och Maria🥰
De var samlade hos Kerstin, hade gärna varit där med dem❣️ Men det var iaf härligt att få skratta med dem via mobilen😂
 
Nu återstår en dusch, sen ska jag lägga mig och läsa lite, ostört, i boken. 

Hoppas Du haft en härlig dag i 
s☀️lskenet!

Kommentera här: