0

Ett foto kan starta mycket!

Hej 🌍
Söndagen den 16 juni 2024 Àr hÀr.
 
Lite lÀngre sömn inatt Àn tidigare, vilket resulterade i att jag vaknade och kÀnde mig jÀttemosig!
 
SĂ„ kan det vara!
 
KÀnt mig lite nedstÀmd av olika anledningar!
HÀromdan fick jag syn pÄ ett foto pÄ facebook,
av nÄgon som jag tyckt stÄtt mig nÀra tidigare!
 
Som faktiskt fortfarande borde ha gjort det!
Jag vet inte varför personen inte gör det lÀngre!
Försöker att inte tÀnka sÄ mycket pÄ det,
det tjÀnar liksom ingenting till!

Men dÄ jag sÄg fotot insÄg jag att det var första gÄngen pÄ 4 1/2 Är som jag sÄg personen.
Det triggade igĂ„ng nĂ„got ledsamt i mig😱
 
SÄ sorgligt!  
Jag lÀr nog aldrig fÄ reda pÄ varför det blivit sÄ, jag fÄr helt enkelt skaka av mig kÀnslan det gav mig! SlÀppa det och gÄ vidare!
Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör ont inuti!
Ett foto kan starta mycket!
 
Men nu Àr nu, man kan inte Àlta sÄnt man inte kan pÄverka sjÀlv!
 
Snart dags för Ànnu en ny vecka,
som bestĂ„r av tre arbetsdagar bara😃
Tagit en semesterdag pÄ torsdag.
Skönt med lite lÄnghelg!
 
Ha en fin dag vad Ă€n Du görâŁïž
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: