0

Är huvudet dumt, får kroppen lida!

Gomiddag 🌍
 
Söndagen den 9 juni 2024 och det är EU-val idag!🇪🇺
 
Imorse i ösregnet tog jag sällskap med min son till vallokalen. Inte många människor där!
Röstningen gick på några minuter. 
Det känns bra att nyttja sin rösträtt👍🏼
 
 
Ikväll kl 21:00 är det valvaka på tv:n.
Jag tänker iaf börja titta på det, om tröttheten slår till så får jag väl somna i soffan🥴
 
Kroppen är inte lika blytung som igår,
men jag kan inte säga att jag känner mig jättepigg!

Igår åt jag lite chips och dip, gav alltså efter för det suget! Dumt gjort!
För jag mådde väldigt illa sen, trodde nästan jag skulle behöva kräkas 🤮 
Lyckligtvis klarade jag mig från det.
Men jag kan nog lugnt påstå att det kommer dröja lääääänge innan jag stoppar nåt mer chips o dip i munnen! Usch!
Är huvudet dumt, får kroppen lida! Så sant!
 
Var till affären och köpte lite jordgubbar förut, både godare och nyttigare än chips👌🏼
Det får det bli framför tv:n ikväll istället!
 
Nu tänker jag vila lite och se om piggheten vill infinna sig🙏🏼
 
Och Du, du röstar väl!!!
Det räcker med ett id om du tappat/slängt röstkortet!
Nyttja Din rösträtt!!!
 

Kommentera här: