0

Firar semester

Gomorgon🌍
 
Fredag hela dagen och solen Ă€r pĂ„ uppgĂ„ng☀
Dessutom var det sista gĂ„ngen som ringsignalen pĂ„ mobilen vĂ€ckte mig😁
Efter idag Ă€r det semester i tre veckorđŸ‘ŒđŸŒ
 
Det ska bli sÄ skönt! Och behövligt!
 
Idag Àr det lite finlir kvar pÄ nya jobbet, igÄr tog jag ut alla kartonger och skrÀp som stod i en av entréerna, det var tvÄ andra som lÀmnat det!
Hade som sagt Àven en trÀff med min fd arbetsledare, saknar henne verkligen! 
Hon Ă€r en person som jag skulle kunna sitta och prata med i timtal utan att det skulle kĂ€nnas jobbigtâŁïž
Det kĂ€nns som att vi aldrig skulle fĂ„ slut pĂ„ samtalsĂ€mnen!❀
 
Nu har klockan tickat ivĂ€g. Jag firar semester sen flera timmar😁
 
Varit till affÀren och skickat ivÀg tvÄ paket.
SĂ„lt pĂ„ traderađŸ‘đŸŒ
 
Satte mig sen ute pÄ framsidan. Tog en semesteröl, det Àr sen gammalt...
Löste lite korsord.
 
DĂ€refter gick jag in. Tog fram vinglas.
SĂ„ kom Pernilla, min granneâŁïž
Vi fyllde glasen och skĂ„lade för semesterđŸ™đŸŒ
Hon har redan haft en vecka, men nu har jag sÀllat mig till den skaran ocksÄ.
Löste korsord, vad kan jag sĂ€ga...vi skrattade sĂ„ vi tjöt. Fick ont i magen av allt skratt!😂
TĂ€nka sig att det kunde varit en HagfĂŽrsing som konstruerat korsordet...eller inte!đŸ€Ł
SĂ„ roligtđŸ„°
 
Ja annars denna dag, pĂ„ dagen 34 Ă„r sedan jag vann 100000kr pĂ„ triss😬dagen till Ă€ra plockade jag Ă€ven en semesterbukett pĂ„ hemvĂ€gen frĂ„n jobbet.
Om Nismo var glad över att jag nu blir hemma med honom eller om det var nĂ„t i blommorna som gjorde honom lycklig vet jag inte...men han doppade ansiktet i buketten och sedan var han gul i ansiktet😣
Fick helt enkelt flytta blommorna frĂ„n balkongen till bordet pĂ„ framsidan dĂ€r han inte har "tillgĂ„ng" till dem😬
Detta var innan doppningen i buketten
 
Oavsett om du har semester eller inte, hoppas Din dag varit till belÄtenhet!
 
 
 

Kommentera hÀr: