0

Semester

Godmorgon🌍
 
Semester, dÄ har jag gÄtt och blivit en riktig sjusovare...
Det blir sÄ nÀr man hamnar framför tv:n och ugglar ÀndÄ tills klockan passerar midnatt!
 
 
IgĂ„r tömde jag bokyllan och vitrinskĂ„pet i vardagsrummet đŸ«Ł
Dammade och diskade alla glas!
Det var verkligen behövligt!
Tog bort alla grejer jag inte vill ha eller för den delen inte behöver!

Det var en tid nÀr jag sparade pÄ miniflaskor av olika sorter, de har stÄtt och bara samlat damm. Var less pÄ dem. SlÀngde en del som innehÄllet hade dunstat i, trots att de var oöppnade!
 
Idag ska jag lÀgga ut lite mer av de grejerna jag inte lÀngre vill ha pÄ Tradera.

Men jag har idag en sÄn dÀr dag dÄ kroppen Àr blytung!
SÄ himla trött, som att hela jag Àr fylld med sömnpulver!
Nu har jag aldrig nyttjat sömnmedel av nĂ„got slag, men jag inbillar mig att om jag gjort det sĂ„ skulle det kĂ€nnas sĂ„ hĂ€r😮
 
VÀdret bidrar inte heller till sÄ mycket!
GrÄtt, blÄsigt och det verkar komma lite duggregn.
Ska tvinga mig ut oavsett och slĂ€nga sopor, kanske kan benen gĂ„ vidare till affĂ€ren sen.đŸš¶đŸ»â€â™€ïž
Vi fÄr se.
F
örst ska jag iaf hĂ€nga tvĂ€tten som efter 3 timmar och 45 minuter Ă€r klart! VĂ€rdelös maskin! HjĂ€rnan var definitivt inte med vid köpet av den🙄!
 
Benen bar mig till affĂ€ren och Ă„terđŸ‘đŸŒ
Tur jag gick nĂ€r jag gick för nu ösregnar detđŸŒ§ïž!

Sitter pĂ„ sĂ€ngen och lutar mig mot vĂ€ggen, löst lite korsord. Ska strax bĂ€dda rent. Bland det bĂ€sta som finns att lĂ€gga sig nĂ€r man bĂ€ddat rentđŸ™đŸŒ
 
Ja i övrigt tÀnker jag inte slita ut mig med nÄgot annat. Kroppen skriker efter vila sÄ det Àr vÀl det som fÄr rÄda!
 
Önskar Dig en trevlig mĂ„ndagâŁïž
 
Â