0

Otroligt befriande

Godmorgon vĂ€rlden 🌍
 
Sent blev det igĂ„r igen😬
Tittade pÄ tre nya avsnitt av "Vikings Valhalla".
SÄ jag somnade inte förrÀn 01:00 tiden!
 
Men det blev inget sjusoveri idag,
vaknade rÀtt sÄ tidigt.
Sörplat i mig tvÄ muggar kaffe, bÀddat sÀngen och ska köra igÄng diskmaskinen.
 
Utanför fönstret kraxar skator, kanske kraxar de för att berÀtta att det ska bli regn.
Det ser sÄ ut iaf! GrÄ himmel, lite flÀkt i trÀdgrenarna fast temperaturen Àr "hela" 20+!

Det fĂ„r vara vilket vĂ€der det vill, jag Ă€r bara tacksam över att fĂ„ vara ledigđŸ™đŸŒ
 
En tur till kiosken ska det bli, posta korsordlösningar och skicka ivĂ€g ett paket med innehĂ„ll som jag sĂ„lt pĂ„ Tradera😁
Saker som legat och tagit plats till ingen nytta, vissa som en stÀndig pÄminnelse om en förgÄngen tid! 

Otroligt befriande att bli av med det,
och det gör gott i sjÀlen ocksÄ!
Roligt att nĂ„gon annan kan fĂ„ glĂ€dje av detđŸ‘đŸŒ
Win-win liksom😊
 
Med posten idag kom ett paket frÄn smartphoto, en skrivbordsalmanacka som jag ska ha pÄ jobbet och förstÄs ett gÀng foton som ska sÀttas in album.
MÄste nog köpa nya album, det börjar bli fullt nu!

Vad Du Ă€n företar Dig idag sĂ„ hoppas jag det Ă€r till Din belĂ„tenhet😘
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: