0

Ett löfte är ett löfte🙌

Goddag världen 🌍
 
Tur man har en hemmagjord almanacka på anslagstavlan, för annars skulle jag inte ha en aning om vilken dag det vore!
Nu säger den mig iaf att det är lördag!
 
En lördag som ser ut att bli helt ok, vädermässigt!
Lite blåsigt men varmt och ☀️trots allt!
 
Återstår en veckas semester, sen är det dags att kliva in i vardagslunken igen.
På en helt ny arbetsplats👍🏼
Det är så fint på det nya stället, harmoni i byggnaden och det känns så bra!
Ska faktiskt bli roligt!
 
Men först tänker jag njuta av dagarna som är kvar av ledigheten!
Varit väldigt behövligt, att bara vara, att bara ha tagit dagarna som de kommit utan en massa måsten! 
Somliga människor blir nästan hysteriskt överaktiva under sin semester för att ALLT ska hinnas med! Tack och lov så tillhör jag inte den skaran😁

Min "dö"städning pågår ff, det har varit och är en ren befrielse att bli av med en massa saker, rent själsligt!
Jag är så trött på saker som bara ligger och tar plats till ingen nytta!
 
Somliga saker är förstås kära minnen, men vad har jag för nytta av dem liksom...man kvävs till slut om man inte rensar!
 
Jag vill ha luft och inte tyngas ner av onödiga ting!
Till slut vet man inte vart man har nånting och det klarar jag inte av!
 
Igår kände jag att jag var tvungen att få just luft, tog en promenad trots att regnet hängde i luften. Var ute en timme.
Ska till affären idag men funderar på att ta en omväg, skönt att röra på sig.🚶🏻‍♀️
Har lovat Nismo också att jag ska ta ut honom en stund.

Och det löftet måste jag hålla😻
 
Ha en fin lördag och
kom ihåg att Ett löfte är ett löfte🙌
 
 
 

Kommentera här: