0

Ett fasligt regnande

GokvĂ€ll 🌍
Eller snarare godnatt sÄ hÀr dags!
 
Onsdag i drygt 45 minuter till.
Vad kan jag sĂ€ga om den hĂ€r dagen...mer Ă€n att det var ett fasligt regnande đŸŒ§ïžđŸŒ§ïž
och dunderâšĄïžâ›ˆïž

Hur mycket kan det regna egentligen 😳
Fast med tak över huvudet och fönstret pĂ„ glĂ€nt kan det nĂ€stan vara rogivandeđŸ™đŸŒ

Förhoppningsvis har det dragit bort imorgon sÄ jag slipper bli sjöblöt nÀr jag ska till jobbet!
Det var jag idag nÀr jag kom hem,
trots regnklĂ€der😣
 
Hoppas pĂ„ att jag Ă€r piggare, idag har det kĂ€nts som att kudden suttit fast i ansiktet precis hela dan😮!
 
Fast jag har hÄllit pÄ och slitit pÄ jobbet i dagarna tre!
I mÄndags var jag först till en annan förskola och stÀdade 2 avdelningar, sen till den nya.
Packade upp alla grejer till köket!
21 kartonger.
IgÄr packade jag upp alla stÀdgrejer!
3 skrindor.
SlÀngde en massa kartonger/plast mm.
Idag har jag stÀdat av det mesta och kört lite disk. Fyllt pÄ allt som ska fyllas pÄ!
Fixat ett skrivbord o grejat iordning lite papper!
 
Imorgon ska jag dammsuga trappen och ev köra skurmaskinen.
SÄ Àr det lite finlir kvar.
Inte helt enkelt i köket nÀr ljuset inte fungerar!
Allting fungerar, utom just det! Jordfelsbrytare som Àr trasig! FÄr vÀl hoppas att det fixas innan förskolan öppnar iaf!
Fredag ska jag skriva ner allt som behövs bestÀllas tills vi öppnar. 
Mjölk/bröd etc. Och se över sÄ allt Àr ok. Ev ska jag dÄ Àven till Ànnu en föskola i omrÄdet, om inte hon som ska vara dÀr blivit frisk. Det vissr sig!
 
SĂ„ blir det kĂ€ra Ă„terseenden imorgon, först ska jag till mitt gamla jobb en snabb svĂ€ng o sĂ€ga hejđŸ‘‹đŸŒ och vid lunch kommer min fd arbetsledare🌾
Ser fram mot detâŁïž
Men nu först ser jag fram mot ett par timmars god sömnđŸ’€
Sov sÄ gott
 

Kommentera hÀr: