0

’Zombiemodet’

Tisdag redan!
Begriper inte hur fort det går nu för tiden😳
 
Igår var det teams-möte ang. omorganisationen inom BuF och TFF.
En del medarbetare går över till TFF den 1/10.
Så även två av de tre cheferna!
Man behöver inte vara en Einstein för att begripa att det är nåt mer i görningen! 
Men jag tänker som så...är det något som kommer att beröra mig så lär jag få reda på det tids nog!

Tills jag hör något eller inte, så sköter jag mitt jobb och det är jag nöjd med!
Trivs så himla bra👌🏼
Det finns förstås några hakar, som att det inte riktigt fungerar med beställningar och leveranser...
Så mycket bättre förr, när man fick göra det själv!
 
Nu ska man scanna en QR- kod, fylla i vad man behöver. Klicka på skicka. Det går till tillagningsköket, där någon ska titta vad man beställt och sen i sin tur ska de lägga in beställningen!
De som gör "min" beställning har förutom den och sin egen ca 14 till att göra!
Så dumt!
 
Fick inga varor i måndags! Beställt och allt var ok, men beställningen hade tydligen "hoppat" till torsdag istället😳!
Således fick jag "låna" lite från skolan bredvid!
Tur det är nära!!!
Hade jag fått gjort den själv hade jag kunnat se det och förhoppningsvis kunnat lösa det direkt!
Men varför ska det vara enkelt om man kan krångla till det😬
 
Efter mötet igår sov jag! Helt borta! Vaknade, lagade mat, duschade och sen sov jag igen!

Idag var jag lika dyngtrött!
Värre än bly i knopp och kropp😓
Så på lunchrasten cyklade jag till affären och köpte snus!
Jomenvisst!
Jag orkade bara inte vara så fruktansvärt trött o slut, ville inte komma hem och bara sova!
Kände att 'zombiemodet' måste få ett slut!
Så snusen gjorde susen👍🏼tyvärr!
Det är vad det är!
 
Kom hem, plockade ut sopor. Såg att bostadsbolaget stod vid gaveln på garaget vid mig.
De invigde Fia med knuff spelet och bjöd på hamburgare m bröd.
Det blev ganska många boende som kom.
Pratade med några av grannarna. 😁
Hamburgaren var god🍔.
Hade det inte varit för snuset hade jag aldrig gått ut, då hade jag legat och sovit!
 
Nu är det inte så mycket kvar av den här dagen för mig, vänta på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan plocka in disken. Sen dusch och rätt ner i sängen efter det.
Mobilen väcker mig 04:40, d.v.s om inte Nismo redan sett till att väcka mig😻
Oavsett vilket så är jag nog betydligt piggare imorgonbitti än imorse😊
 
Hoppas Din dag varit bra❣️
Om inte, det är strax en ny😄
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: