1

Fredagsfika

Gokväll världen🌍
 
Ja strax har ännu en arbetsvecka avverkats!
Idag har jag varit så sjukt trött 😣
Lycklig över att det är fredag imorgon 🙏🏼
 
Tröttheten kommer sig av för få timmar med sömn! Så kan det bli när man sträcktittar på en serie😵‍💫! Säsong två av "The secrets she keeps". En Australiensk serie.
Kunde inte låta bli att titta klart 👀
 
Har börjat titta på ytterligare en Australiens serie, " Human error". Började på den innan jag insåg att det fanns en säsong två av den förra!
Men den får vänta!
Ikväll har jag gjort ännu en kokostoscakladdkaka. (Gjorde en igår också)
Ska ha med till jobbet imorgon.
Fredagsfika är ju alltid trevligt, och uppskattat.
Tänker att personalen kan behöva lite sött och gôttig 😋 efter två veckor på det nya stället!
Grädden vispar jag på jobbet imorgon, för nu vill huvudet luta mot kudden💤💤💤
 
Så jag säger bara; Sov så gott ❣️
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Men hur go va inte den kakan!
Tack finaste Annica älskar dig🥰♥️♥️♥️♥️🌼🌸

Svar: ❤️
Annica Gustavsson

Kommentera här: